Diskuze ke článku Vrba naslouchá, vrba vypráví: Střípek z ekonaratologie

Kateřina Jančaříková  |  12. 9. 2008  |  aktualizováno 2. 8. 2013  |  Všechny články


Foto: Fred Jackson / flickr.com (Creative Commons)

Primárním úkolem učitelů environmentální výchovy je zprostředkovat žákům možnost pobytu v přírodě, komunikace s živým tvorem, ustoupit do pozadí a nechat je naslouchat a učit se od toho nejlepšího učitele, kterým je příroda sama. Tuto činnost může učitel pokorně doplňovat vyprávěním nebo čtením příběhů o přírodě, nasloucháním vyprávění žáků o tom, jak oni vnímají přírodu, co oni zažily.

Číst celý článek >


Přidejte komentář

Váš komentář

 

Tato otázka slouží k ověření, zda nejste spamovací robot.


* Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.







Víte, že dnešní děti tráví volnou hrou venku přibližně 2x až 4x méně času než generace jejich rodičů před 25-30 lety?

Průměrné americké děcko tráví spontánní hrou někde venku (na ulici, v parku, v přírodě) přibližně PŮL HODINY TÝDNĚ. Americká akademie pediatrů upozorňuje, že děti potřebují pro svůj zdravý vývoj alespoň JEDNU HODINU DENNĚ. Průměrné dítě je tedy venku 7 % z množství času, který pro své zdraví potřebuje.

Více najdete v blogu Jana Krajhanzla.

archiv >